Jak nakupovat v AudioHouse.cz
Výběr zboží a vložení do košíku
Z katalogu zboží nebo pomocí vyhledávání produktů si vyberte produkty, které si chcete zakoupit. Po stisknutí tlačítka “Do košíku“ se otevře kontrolní okno, ve kterém si můžete upravit počet kusů a spravovat obsah vašeho košíku. Pokud jste s výběrem produktů spokojení, můžete stisknutím tlačítka “Přejít k objednávce“ pokračovat v nákupu.
Způsob doručení
- Doprava zdarma GLS – objednávku doručíme ZDARMA kurýrem firmy GLS na vámi určenou adresu.
Jakmile bude vaše objednávka připravena k odeslání, obdržíte e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující informace o připravovaném doručení balíku prostřednictvím firmy GLS. Ráno v den doručení vám zašle firma GLS druhou e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující tříhodinové časové okno pro doručení. Zpráva obsahuje i telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu firmy GLS.
- Vyzvednutí v ParcelShopu – objednávku doručíme ZDARMA kurýrem firmy GLS na vámi určenou adresu GLS ParcelShopu, kde si můžete vaší objednávku osobně vyzvednout.
Jakmile vaše objednávka dorazí do ParcelShopu, firma GLS informuje příjemce prostřednictvím textové zprávy. Balík je možné si vyzvednout v následujících 5 pracovních dnech.
Způsob platby
- Dobírka – vaši objednávku zaplatíte přímo při doručení kurýrem firmy GLS nebo při převzetí v GLS ParcelShopu. Tato forma úhrady je zpoplatněná částkou 100 Kč vč. DPH.
- Platba předem na náš účet – po odeslání objednávky obdržíte emailem její potvrzení spolu s platebními údaji. Vaší objednávku uhradíte předem na náš bankovní účet, po připsání částky na náš účet vám bude vaše objednávka ihned expedována.
Přehled objednávky
V přehledu objednávky naleznete název, cenu a množství objednaných produktů spolu s celkovou cenou vaší objednávky. Stisknutím tlačítka “Odeslat objednávku“ začneme vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem.
Reklamace
Protože hlavní důraz klademe na osobní přístup a 100% spokojenost každého zákazníka, snažíme se každou reklamaci vyřídit co nejrychleji. V případě, že se v záruční době u zboží vyskytne závada a budete si přát reklamaci uplatnit přímo u nás, zašlete, prosím, zboží na adresu:
AudioHouse s.r.o.
Pod Královkou 1
PSČ 169 00, Praha 6
Tel: 777 416 600
Společně se zbožím zašlete doklad prokazující koupi zboží (faktura) a REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
POZOR! Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce (GLS oznamte do 2 pracovních dnů na tel.: +420 567 771 111), nebo naši společnost.
Děkujeme za váš nákup a budeme se těšit na další spolupráci
Tým AudioHouse